5. dubna 2012

Chemtrails usměrňují postup fronty

Dnes jsou plánovány přeháňky, tak se snad konečně dočkám, aby mi něco napršelo do dešťových sudů.
Oblačnost, která se k nám blíží, byla uměle nafouknuta nad sev. Itálií  a mohla by dojít až k nám.
Nad jižními Čechami, horním Rakouskem a Moravou je vidět oblačnost chemtrailsového původu, na níž jsou ještě vidět pravoúhle se křížící vlákna. Tato chemtrailsová mříž má evidentně řídit směr oné oblačnosti k severovýchodu.

Ranní snímek b3 NOAA prozrazuje jasně, že brzo ráno už čárovali ...

4 komentáře:

  1. A výsledek se dostavil velmi rychle. Středa 24º C, čtvrtek 6º C, mlha, zima, odpařování vody ze země, déšť minimální (jen to co z toho odpařeného spadne zpět). Žádné dešťové mraky, vlahá sprška a pak zase sluníčko, jako to bylo kdysi. Je to jak v Mordoru.

    A samozřejmě neustálé burácení letadel z oblohy, jež unavený občan, nezvednuvší hlavu k obloze při svém každodenním pachtění se za nekrytými penězi na zoufalé pokrytí životních nákladů ani nepostřehne...smutný příběh zotročeného lidstva.

    Guess

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasíte se mnou, že do zhruba druhé poloviny března bylo práškování mnohem slabší, než jiná jara, až překvapivě? Pak zhruba před 14 dny přišla masivní vlna, kdy začali na Moravě opatrně práškovat v neděli (před 14 dny), v pondělí jela nepřestávající celodenní akce a pokračovalo to prakticky v kuse až do středy. Posílal jsem fialovou jak to jen šlo, ve středu mi přes noc bylo dost špatně. Od té doby to docela jede. Máš orgonete podobný dojem? Co tento náhlý zlom způsobilo? zdravím a přeji hezké jaro a dobré, k když patrně chladné velikonoce. Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. nemůžu si pomoct, mám z toho, co jsem popsal výše, prostě pocit, že zhruba před těmi 14 dny začala nová "2012" cht temňoušská kampaň, která od nového roku relativně polevila. a je to tedy na můj vkus trochu příliš.. pavel

    OdpovědětVymazat
  4. jo, přečetl jsem si článek aprílový klimateror a to co popisuješ odpovídá tomu masivnímu nástřelu od cca 26. 3., o kterém píšu. Po některých zkušenostech s většími akcemi cht a mé snahy se v tom jakýmsi odporem angažovat mi článek o působení cht na nano úrovni přijde docela možný. A taky mám dojem, že jsou schopni okamžitě monitorovat to, kde se jim nedaří, nebo kde se i jakkoli energeticky průběh probíhající akce hatí. A okamžitě zasáhnout. Jak to dělají, jsou schopni monitorovat tyto děje i duchovně? Po té středě 28. 3. jsem cítil výrazný vnitřní chlad a zimnici, jako už dluho ne, několik dnů byla jakoby deka, byl jsem odříznutý od zdroje. Pak zhruba v sobotu mi to moji vynahradili a cítil jsem se báječně. Lehce mě znepokojilo, že se začínají zase takto vzmáhat, protože jsem měl pocit, že temnota po konci loňského roku docela zřídla. .. No nic, tak pa.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.